Низька бокова стінка обода дозволяє покришці працювати більш повноцінно, збільшуючи її об’єм. На малюнку №1 показано, як в ідеалі повинна бути встановлена покришка на обід. Компанія NoTubes стверджує що так буває далеко не завжди. В більшості випадків покришка встановлюється саме так, як показано на малюнку №2, тобто бортувальний шнур розташовується на внутрішній полиці обода, і як наслідок висока стінка створює додаткове навантаження на бічну частину покришки. Виробники гуми це враховують і використовують додатковий захисний шар (бортова стрічка, чефер). Це негативно позначається при їзді, покришка менш стабільна при бічних навантаженнях, а в разі безкамерного варіанту це має величезне значення, так як покришка може підломитися і станеться розгерметизація. На малюнку №3 зображена покришка, яка встановлена на обід з технологією BST, перше, на що потрібно звернути увагу, бокова стінка нижче, ніж у звичайного обіду на 2-4мм. Тому відсутнє зайве навантаження на корд покришки, та збільшується її об’єм і змінюється форма. Конструкція поводить себе більш стабільно і в меншій мірі схильна до бічного впливу. Також при активній їзді стоячи заднє колесо менше виляє з одного боку в інший.