Усім давно відомо, що диявол ховається у дрібницях.
Давайте поговоримо про те на що зазвичай не звертають чи не придають належної уваги.
Почнемо з велосипедного тросу. Що воно таке та навіщо потрібно? Це елемент трансмісії, який передає зусилля від гальмівної ручки до гальмівного механізму або від манетки до перемикача. У будь-якому випадку, завдання троса — це забезпечити чітку передачу зусилля від однієї ланки до іншої. Для виконання цього завдання трос повинен мати достатній запас міцності і потрібну гнучкість структури. Саме тому велосипедний трос — це переплетені тонкі сталеві (інколи з нержавіючої сталі) нитки, іноді покриті захисним шаром. Структура троса однакова, як для перемикача так і для гальм. Різниця лише в «голівці», який знаходиться на кінці троса. Саме від форми «голівки» і залежить призначення троса: перемикання передач, гальмівний шосейний чи універсальний гальмівний для гірських велосипедів. Shimano та SRAM ідентичні, а ось Campagnolo трохи відрізняється.
Alligator виготовляє троси із оцинкованого чи нержавіючого метала та використовує у плетінні тросу 19 або 31 волокно. Якщо їх порівняти, то трос із більшою кількістю ниток у серцевинні має міцнішу структуру (на 10% збільшена міцність на розрив) стабільніший та тривалий термін служби.
І якщо цього ще мало, «вишенькою» на торті буде ще три патентовані технології:
Slick (оцинковка та нержавійка) — Після обробки технологією Slick тросики стають більш тверді, а поверхня гладкою, що в свою чергу позитивно відображається на перемиканні та гальмуванні.
P.T.F.E — Після термообробки тефлоном поверхні троса оболонка стала більш захищена від зовнішніх факторів та має понижене тертя з іншими об’єктами. Дана технологія може похвалитися не тільки захистом троса, а й прекрасною взаємодією з будь-яким типом рубашок.
Superior Shine — патентована обробка покриття для тросиків. Троси цього рівня служать в 3 рази довше ніж будь-які інші. Спеціальна обробка зменшує тертя і має значно гладшу поверхню навіть у порівнянні з тросиками з тефлоновим покриттям. Ця серія розроблена з усіма екологічними нормами та не має токсичних матеріалів.
Якщо з тросом розібрались, пора переходити до рубашок (боуденів). Рубашка чудово захищає трос від зовнішнього впливу, а широка палітра кольорів рубашок Alligator чудово підійде до будь-якого велосипеда. Розділяють на два типи – для тросів перемикання та гальмівна.
Рубашка перемикання
Призначена для проведення тросика перемикання від манетки до перемикача. Каркас рубашки являє собою повздовжні пучки сталевого дроту. Даний тип каркасу не допускає стиснення або розтягнення рубашки, що повністю виключає затискання троса. Всередині каркасу знаходиться внутрішній канал, зроблений з полімерного нейлону або тефлону (фторопласт). Тефлоновий канал має самозмащувальну властивість, знижує тертя та продовжує строк служби. Зовнішній діаметр рубашки 4 мм, посилена має 5 мм.
Гальмівна рубашка
Призначена для проведення гальмівного тросика від гальмівної ручки до каліпера. Має міцний спіральний пружній каркас, за рахунок чого зберігає гнучкість та чудовий захищає трос від пошкоджень. Зовнішній діаметр рубашки 5мм.
І останні дрібниці, про які варто сказати, - це кінцевики тросів та рубашки. Саме вони додають захист, точність і довговічність роботи усіх елементів, що сполучають трос із рубашкою. Якщо бути зовсім точним, захищають тросик від води та пилу. А кольорова гамма чудово підійде під будь який смак райдера.