ALLIGATOR - ГАЛЬМУЙ ВПЕВНЕНО!

Висока швидкість, гарний накат, легкість керування, низька вага - все це, звичайно, дуже важливо для вашого велосипеда. Але до чого всі ці переваги, коли ви не можете вчасно зупинитись? Гальма - одна із найважливіших складових безпеки і надійності вашого байка, запорука вашої впевненості за кермом ровера. Сіті-фіксерів до уваги не беремо, то окрема каста шибайголів.

У процесі гальмування сучасного велосипеда беруть участь численні деталі гальмівної системи. Байкер тисне на гальмівні ручки, вони тягнуть металевий трос всередині кабелів або ж за допомогою поршнів штовхають гальмівну рідину в гідролінії. З іншого боку трос зводить важелі ободних гальм чи колодки дискових, або ж рідина тисне на поршні, що підводять колодки до гальмівної поверхні. Але як би не передавалось гальмівне зусилля - все зводиться до того, що колодки починають тертися об поверхню гальмування - обід чи диск, і колесо уповільнюється. Цей процес тертя є критично важливим. Саме тому правильний вибір гальмівних колодок та їх налаштування визначає як їхню, власне, зносостійкість та економічність використання, так і (навіть у першу чергу) ефективність та безпечність гальмування.

ДИСКОВІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ ALLIGATOR

Асортимент дискових гальмівних колодок тайванського бренду Alligator надзвичайно широкий та пропонує сумісність з гальмами різноманітних моделей усіх відомих виробників: Formula, Avid/SRAM, Shimano, Tektro, Magura, Hope, Hayes та Giant. Чотири серії RELIABLE, PERFORMANCE, PROFESSIONAL та EXTREME CARBON відрізняються матеріалами гальмівної поверхні.


RELIABLE - НАДІЙНІ

- Колодки з органічних композитних матеріалів.
- Високий коефіцієнт тертя спокою.
- Чудові гальмівні властивості як у сухих, так і у вологих умовах.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Не містять азбесту.

PERFORMANCE - ЕФЕКТИВНІ

- Двокомпонентний напівметалічний компаунд.
- Відмінні гальмівні властивості як у сухих, так і у вологих умовах.
- Вдвічі довший термін служби у порівнянні з органічними колодками.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Не містять азбесту.

PROFESSIONAL - ПРОФЕСІЙНІ

- Спечені керамічні матеріали.
- Відмінні гальмівні властивості при температурі понад 650°С.
- Втричі довший термін служби у порівнянні з органічними колодками.
- Високий коефіцієнт тертя спокою.
- Призначені для будь-якої погоди.

EXTREME CARBON - ЕКСТРЕМАЛЬНІ КАРБОНОВІ *

- Матеріал колодок містить високий відсоток вуглецевого волокна.
- Не потрібно турбуватися про нестабільну гальмівне зусилля, викликане перегрівом колодок.
- Підходять для використання при високих температурах навколишнього середовища та для гонщиків екстремальних видів.

* Сумісність серії EXTREME CARBON обмежена, перевірте ваші моделі на сайті виробника: www.alligatorcables.com



Окремим класом йдуть колодки з охолоджуючими радіаторами серії TURBO COOLING.

TURBO COOLING - ТУРБО ОХОЛОДЖЕННЯ

- Компанія Alligator ® - власник всесвітнього патенту.
- Німецька розробка з італійським дизайном, особлива німецька технологія виготовлення.
- Завдяки використанню спеціальних високотехнологічних алюмінієвих сплавів колодки на 40% легші за традиційні.
- Ефективне охолодження за допомогою спеціальних турбінних технологій, температура знижується на 25-30% у порівнянні зі звичайними колодками.
- Найкраще підходять для жорстких екстремальних перегонів, розроблені та випробувані у найважчих умовах.
- Колодки забезпечують підвищену керованість, стабільність та безпеку.

Сумісність колодок серії TURBO COOLING з вашими гальмами можна перевірити за посиланням


Для забезпечення найкращих гальмівних характеристик крім, власне, вибору колодок необхідно приділити увагу налаштуванню каліпера ваших гальм. Для механічних гальм важливо, щоб троси та кабелі були чистими та не зношеними. Якщо ви використовуєте гідравлічні системи, слідкуйте за станом гальмівної рідини та, за потреби, вчасно замінюйте її. Також важливо підтримувати поршні в чистоті: коли робочі поверхні поршнів не забруднені, вони легко відводяться, велосипед краще їде, а колодки служать довше. При нормальному відведенні колодок та з рівними роторами налаштування правильного положення каліпера значно спрощується. Пишуть про необхідний проміжок між ротором та колодкою у півміліметра. Але по факту, особливо в суху погоду, якщо при відтиснених гальмах ротори не чіпляють поверхню колодок - налаштування достатнє. Оптимальне гальмування та рівномірне зношування пари колодок досягається при відцентрованому положенні каліпера відносно площини диска. У мене метод простий: ослабляємо болти кріплення каліпера, затискаємо гальма та по черзі, потроху затягуємо болти назад. Буває, що колодки зношуються разом з пружиною, що їх відводить, та й шплінт, за допомогою якого вони кріпляться, теж не вічний. Тому усі набори дискових гальмівних колодок Alligator комплектуються пружиною та шплінтом.



ОБОДНІ ГАЛЬМІВНІ КОЛОДКИ ALLIGATOR

Асортимент ободних гальмівних колодок також величезний. Як шосейні колодки для кліщових гальм, так і MTB колодки для гальм типу V-brake бувають прості одноразові, а також картриджні (зі змінними вставками, які продаються окремо). Є модифікації для різних типів ободів: алюмінієвих, керамічних та карбонових. Прості однокомпонентні та трикомпонентні колодки, що забезпечують рівномірне зношування та більш ефективне гальмування, з більшою модуляцією. Як для шосе, так і для MTB Alligator випускає ободні гальмівні колодки трьох серій: RELIABLE, PERFORMANCE та PROFESSIONAL.

MTB КОЛОДКИ ДЛЯ ГАЛЬМ V-BRAKE

RELIABLE - НАДІЙНІ

- Стабільні та надійні гальмівні колодки для гірських велосипедів.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Колодки MTB підходять для алюмінієвих ободів та гальм типу V-brake.
- В цій серії доступні тільки одноразові колодки у розмірах 70 та 72мм.
- Широкий вибір кольорів.

PERFORMANCE - ЕФЕКТИВНІ

- Колодки для гірських велосипедів типу картридж розміром 72мм.
- Підходять для алюмінієвих ободів та гальм типу V-brake.
- Корпус картриджа із анодованого алюмінію.
- Широкий вибір кольорів.
- Призначені для будь-якої погоди.

PROFESSIONAL - ПРОФЕСІЙНІ

- Колодки для гірських велосипедів типу картридж розміром 72мм.
- Підходять для алюмінієвих ободів та гальм типу V-brake.
- Зменшена вага.
- Корпуси із анодованого алюмінію або фрезеровані на станку ЧПУ. 
- Призначені для будь-якої погоди.

ШОСЕЙНІ КОЛОДКИ ДЛЯ КЛІЩОВИХ ГАЛЬМ

RELIABLE - НАДІЙНІ

- Стабільні та надійні гальмівні колодки для шоссе.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Доступні як одноразові колодки, так і картриджні.
- Сумісність: одноразові колодки 50мм для алюмінієвих ободів; картриджні для Shimano 55мм, для алюмінієвих, керамічних та карбонових ободів; картриджні для - - Campagnolo 53мм - для алюмінієвих та карбонових ободів.
- Моделі з мікроналаштуванням забезпечують рівномірне зношування та більш плавне гальмування.
- Широкий вибір кольорів.

PERFORMANCE - ЕФЕКТИВНІ

- Високоефективні гальмівні колодки.
- Корпус із анодованого алюмінію.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Сумісність: картриджні для Shimano 55мм.
- Мікроналаштування забезпечує рівномірне зношування та більш плавне гальмування.
- Широкий вибір кольорів.

PROFESSIONAL - ПРОФЕСІЙНІ

- Корпус із анодованого алюмінію з піскоструменевою обробкою або фрезерований на станку ЧПУ.
- Гальмівні колодки типу картриджа.
- Призначені для будь-якої погоди.
- Сумісність: картриджні для Shimano 55мм, для алюмінієвих ободів.
- Зменшена вага.
- Мікроналаштування забезпечує рівномірне зношування та більш плавне гальмування.
- Широкий вибір кольорів.

 



При заміні ободних гальмівних колодок необхідно точно їх налаштувати. Кріплення колодок дає занадто багато ступенів свободи, тому дуже важливо, щоб вони була встановлені та налаштовані коректно, як за висотою, так і за кутом нахилу. Інакше гальмування буде неефективним, знос колодок нерівномірним. А якщо колодка тертиме об бічну стінку покришки, ризикуєте протерти і покришку. За положенням колодок потрібно слідкувати не тільки під час їх заміни, але й під час експлуатації, адже коли вони частково зношуються, їх іноді потрібно переналаштовувати. Для м’якого гальмування з більшою модуляцією, а також для рівномірного зношування колодок їх потрібно встановлювати таким чином, щоб при легкому натисненні гальмівної ручки гальмування починалося з передньої частини колодки, а при повному затисненні працювала вже вся площина колодки. Таке клиноподібне положення досягається або мікроналаштуванням колодок, або простим підкладанням тоненьких монет (1 копійка - те, що треба) між ободом та задніми частинами колодок під час затиснення кріплення. Знову ж таки, метод простий: встановлюємо колодки приблизно, гайки кріплення ослаблені, потім, притискуючи гальмівну ручку, вирівнюємо положення колодок, і крок за кроком, потроху та по черзі затягуємо гайки кріплення. Дуже важливо, щоб самі важелі гальм, як кліщових, так і V-brake, також були відцентровані відносно площини колеса. Для цього на гальмах передбачені спеціальні гвинтики, що регулюють натяг пружин.

* * *

Будьте уважними на вашому шляху, адекватно оцінюйте свої можливості та можливості вашого обладнання, враховуйте погодні умови, складність траси, тип та стан дорожнього покриття. Пам’ятайте: швидкість та адреналін - це чудово, але можливість вчасно зупинитись вартує безпеки, здоров’я і життя.

Зворотній зв`язок