Schwalbe Land Cruiser — легендарна, а головне доступна покришка!

Покришка Land Cruiser створена для прогулянок та приємного часупроведення. Її протектор підходить для пересування асфальтом та ґрунтовими стежками, гума добре пручається проколам і по кишені.


Це одна з легендарних моделей Schwalbe, яка завдяки вдалому співвідношенню ціни та якості заслужила визнання велосипедистів. Останній раз Land Cruiser оновився в 2013 році: трішки змінився малюнок насічок на бокових ґрунтозачепах, базова версія Active отримала посилений кевларовими волокнами антипрокольний шар K-Guard з переробленої гуми, а версія Plus отримала шар PunctureGuard п'ятої ступені захисту. Land Cruiser — покришка недорога, тому в лінійці немає фолдингового (складаного) варіанта, тільки гума зі сталевим кордом. Компаунд SBC справиться з поганими погодними умовами, в які ви можете потрапити під час пересування містом або лісом.

 

Schwalbe виготовляє Land Cruiser в розмірах від 24 до 28 дюймів. Ширина різниться в діапазоні від 37 до 50 мм (1,40 – 2,00 дюймів): 24" та 26"-версії бувають 50 мм (2,00"), а власникам гібридів та найнерів (29" колеса) пропонується трохи вужча покришка 40 мм (1,75"). Land Cruiser Plus для велосипеда з колесами 650B (27,5") існує лише в одному 50 мм (2,00") виконанні. Боковина Land Cruiser Active може бути звичайною чорною або з яскравою світловідбиваючою стрічкою для катання в темний час. Land Cruiser Plus має таку стрічку по замовчуванню. Також на бокових частинах є вертикальні насічки для контакту з коліщатком динамо-генератора пляшкового типу.


Що спільного Land Cruiser з кремезним Schwalbe Marathon в його нескінченних варіаціях — це схожість малюнку протектору. Центральна доріжка має тонку безперервну смужку, завдяки якій колесо не шумить під час руху по твердому покриттю, а бічні блоки тримають вибрану вами траекторію на другорядних стежках і не дають колесу глибоко зариватись на пухкому ґрунті. Втім, пам'ятайте, що ця покришка призначена для пересування містом та сільськими шляхами, тобто її рідна стихія — це туризм та покатушок без екстриму. Schwalbe допускає використання обох версій Land Cruiser на електричних велосипедах потужністю до 250 Вт, які виконують свої функції на швидкості до 25 км/год.


Протектор у Land Cruiser доволі високий, тому маючи навіть базовий антипрокольний шар K-Guard, ви не впіймаєте себе на думці, що з новою покришкою занадто часто сидите на узбіччі з клеєм та латками для камери. Ще одним безсумнівним плюсом висоти профілю є довговічність. Стиратиметься покришка буде довго і при при накаті в середньому близько 30 км на день, ви згадаєте про потребу заміни далеко не в перший сезон після покупки. Якщо ви збираєтесь у подорож, радимо не поскупитися на версію Land Cruiser Plus, щоб зменшити ризик проколу.

У Land Cruiser настільки широкі акваканавки, що їх можна порівняти з суто гірськими покришками — настільки вони ефективно відводять брудну кашицю з-під плями контакту. Зазвичай, дорожні покришки не можуть похизуватись такими брутальними "плечима", тим паче бюджетні. Коли після снігу на дорозі залишається шапка з дрібного щебеню, камінчики не застрягають між бічними ґрунтозачепами і не псують їх, як це часто трапляється з покришками, в яких канавки вужчі, ніж у Land Cruiser.


Керування велосипедом, взутим у Land Cruiser, впевнене, нейтральне. При тиску, близькому до максимальних 4,5 бар на 37-мм покришках відчуваєш кожну дрібничку на своєму шляху. Коли тиск нижче 3,5 атмосфер, накат потроху починає погіршуватись, хоча це сильно залежить від ваги велосипеда та умов катання. Ширші покришки комфортніші: вони поглинають вібрації в широкому діапазоні частот і майже "не помічають" середні ями на асфальті. Триміліметровий захисний шар PunctureGuard в Land Cruiser Plus погіршує накат в порівнянні з версією Active, але у версії Plus краще зчеплення з мокрою та слизькою поверхнею.


В принципі, це все, що хочеться розповісти в цьому огляді. Зважаючи на ціну, яку Schwalbe просить за надійність та безпроблемність, важко буде знайти незадоволеного цією покришкою ровериста, адже їй знайдеться мало суперників по співвідношенню ціни та якості. Зробити круто та дорого можна без зусиль. А ось зробити добре та утримати ціну на низькому рівні — це мистецтво.

Зворотній зв`язок