R2 Trail — шолом, який вам не захочеться знімати!

Чеський бренд R2 останнім часом, як не в себе випускає бомбезні аксесуари. Форсований перцем та піцею з васабі, дизайнер видає сміливі форми в яскравих кольорах, які грають одне з одним на межі фолу. І щось ми не дуже бажаємо, щоб хтось це зупиняв.

В мене на столі лежить шолом Trail. Його матова поверхня майже не грає на сонячних променях. В полі периферійного зору шолом виглядає кольоровою плямою з бездонними провалами вентиляційних отворів. Переводжу очі на шолом: прямий погляд обіцяє конфлікт. Це виклик! Зони акцентів синього кобальту задирають цегляно-червоний відтінок, немов підліток, протестуючий застарілим підвалинам своїх батьків.



На таких войовничих контрастах побудовані всі кольорові сполучення в лінійці R2 Trail. Стабільна пара з кола Іттена синього та помаранчевого влаштовує гучну сварку з чорним козирком, що закриває добру третину шолому. Двотоновий чорно-зелений волає так, що загубитися в травневому листяному лісі не вдасться, коли все зелено навкруги, ніби хтось відключив канали R та B в консолі Всесвіту. Оксамитовий чорний/флуоресцентний лайм гарантовано викликає епілептичний припадок в яскравий сонячний день у хворого на астигматизм бідолахи. Чорний та білий — класичні антиподи: як Інь та Янь, вони відштовхують та знов притягують одне одного. І сполучення хакі/лайм аж ніяк не назвеш легким на візуальній мові: це навмисне порушення маскування, якого не цурався знаменитий снайпер В'єтнамської війни Карлос Хеткок, носивши біле перо в капелюсі.


Дизайнерське рішення шоломів R2 Trail підійде людям, яким є, що сказати. Це дуже яскраві аксесуари, які підійдуть сміливим й сильним. Немов яскрава шкіра отруйної жабки-листолаза, шолом Trail попереджає: "тримайся подалі". Непоміченим на трейлі в ньому не залишиться жодний ендуро-райдер.



R2 Trail створений за технологією in mold. П'ять окремих блоків з міцного ABS-пластику наплавлені на пінополістироловий каркас. Блоки перекривають одне одного на стиках, складаючи таким чином дуже міцний подвійний сендвіч, що запобігає розтрощенню шолома при важкому ударі, а також захищає від точкових дотиків.

Масивна задня частина висотою 14,5 сантиметрів повністю закриває потилицю, а товщина доволі щільного пінопластового каркасу варіюється між 2 сантиметрами в лобній зоні та аж 3 сантиметрами на верхівці. Чехи не поскупилися на матеріалах, тож будьте впевнені, що шолом R2 захищає так само круто, як він і виглядає.



На нижній грані шолому по всьому периметру прокладена ще одна стрічка з пластику ABS. Вона тут зовсім не для естетичного вигляду, а заради структурного посилення гнізд лямок, яких в шоломі чотири штуки. Кріплення в R2 Trail відкритого типу, що здешевлює виробничі витрати та дозволяє замінити їх власноруч, якщо якісь деталі вийдуть з ладу. В противному випадку довелось би придбати новий шолом, при ціні R2 Trail мало кому буде до вподоби. Пластик по периметру укріплює зону навколо посадкових гнізд, щоб вони не роздовбувались від довготривалого використання та щоб їх не вирвало в момент контакту з поверхнею.

Така зовсім не дрібна деталь показує рівень чеської інженерії. Продумано все і навіть трішки більше.

Пластикові натягувальні системи Ergo-Fix можна переставляти в різних положеннях. Для цього застібка має три отвори для фіксації відповідного діаметру голови. Слід зазначити, що посадка шолома трохи туга. Перелаштувавши кріплення в далеке положення, я все одно мав впритул повернути кільце проти годинникової стрілки, щоб вільно надягнути шолом в розмірі L (58-61 см). В застібнутому положенні система Ergo-Fix сама підлаштовується під форму задньої частини черепа і сильно охоплює всю голову. Мабуть, навіть занадто сильно. Механізм баклі в застібнутому положенні має неабиякий запас міцності. Коли крутиш колесо по ходу годинникової стрілки, немає і натяку на те, що всередині може щось зламатись. Лямки вже стискають голову до болі, а механізм продовжує крутитись вільно і чітко фіксуватись на кожний звук "клац".



Замки дозволяють підлаштувати бажану довжину лямок не знімаючи шолома з голови. На відміну від D-подібної петлі, не потрібно продягати лямки крізь вузький отвір спритними рухами пальців і потім підтягувати їх, щоб в результаті зрозуміти, що ти десь перестарався та маєш виконати цю вправу з самого початку. Це бісить. Тому чехи обрали замочок, який фіксується одним пальцем. Загалом, ставлю жирний плюс чехам за вибір фурнітури.

R2 Trail має 16 вентиляційних отворів і незважаючи на свою фортецеподібну статуру, напрочуд добре продувається. Козирок закриває 1/3 всього шолому і для того, щоб утримати цю величезну деталь на розковбасах, чеський дизайнер вирішив не розмінюватися на дрібниці, інтегрувавши в каркас три алюмінієві втулки під гвинт М4 одночасно під внутрішній шестигранник та Torx. Широченну голівку гвинта з шістьма лапами можна крутити й пальцями без інструмента — оце так увага до деталей!

Шкода, що у порівнянню з R2 Spyker немає кріплення для екшн-камери, але можна приклеїти її з допомогою рідного кріплення.

На ходу козирок закриває чималий огляд, але плюсову сторону такого рішення відчуваєш в задушливий сонячний день після дощу. Жодний промінь сонця не дістанеться твоїх очей. Як і коса злива не залляє їх з таким довжелезним навісом. Окрім сонячного захисту та естетичного вигляду, такий масивний козирок вбереже вашу шию при фронтальному падінні.


Підкладки широкі і дуже м'які на дотик. Вони оброблені антибактеріальними засобами, які гарантують звільнення від походу до диспансера після дня, проведеного в пеклі. Але все-таки радимо одразу придбати другий набір подушечок, щоб не зупиняти рух, поки перший сушиться після прання.

Шолом не хочеться знімати, навіть при вазі майже в 400 г. По міркам українських реалій R2 Trail коштує недешево, але увага до деталей варта цих грошей. При ціні базової ендуро-моделі від ААА-брендів чехи R2 пропонують топову комплектацію. Така продумана конструкція зустрічається у неназваних компаній вже зовсім не за українські $200-250 і в цьому світлі ціна, яку просять за Trail, вже виглядає не так страхітливо.

 

Зворотній зв`язок