Нарешті до нас прийшла справжня весна, з зеленим листям, квітучими деревами, теплим сонечком, та….дощами! І якщо красуня природа кличе на свіже повітря, то дощі навпаки – відлякують.
Велосипедисту, як нікому іншому, відомі наслідки такої негоди – ці наслідки залишаються на його одязі, тілі, та навіть обличчі, в вигляді дорожнього бруду, що зривається з коліс велосипеда. І не важливо, яким дорожнім покриттям проходив його шлях – пересічною грунтовкою, чи асфальтованою дорогою міста. Питання лиш в тім – на скільки він промокне та забрудниться. Адже навіть після маленького дощу, багнюки що бажає потрапити на наш одяг - більш ніж достатньо. Тоді що вже говорити про маленькі крапельки бруду, що підіймаються по зубатій покришці колеса і закидуються на спину і лице велосипедиста?! І це ще не кажучи про те що їхати на велосипеді, з мокрою п’ятою точкою - крайнє не приємно, а то і болісно (залежно від сідла).
Та вихід звісно є! Можна перечекати доки погода не стане сприятливою, або ж – велосипедні крила! Так вони не захистять від дощу (дощ завжди краще перечекати, звісно, якщо є така можливість), але з калюжами і багнюкою – цілком впораються.
Компанія KLS в своєму асортименті велосипедних компонентів та аксесуарів, має багато чого корисного і цікавого, та зараз за вікном сезон дощів, тому в цьому міні-огляді мова піде саме про крила.
І почнемо з середньо-розмірних універсальних крил, що розраховані на велосипеди типу МТВ і Cross, з колесами від 26" до 28" дюймів. Їх універсальність полягає в їхній сумісності з усіма видами велосипедних рам. Вони легко монтуються та демонтуються на велосипед, а також мають регулювання проміжку між крилом і колесом. Виготовляються з міцного та гнучкого пластику, для більшої довговічності. Мають поліровану нижню частину, для кращого самоочищення.
Переднє крило кріпиться на горилу вилки, за допомогою болта і гайки, що йдуть в комплекті. Монтаж - демонтаж переднього крила займає менше хвилини – для цього знадобиться лише хрестоподібна викрутка, що є невід’ємною функцією майже будь-якого велосипедного мультитулу (інструменту).
Заднє ж крило монтується за перемичку верхніх пер та підседільну трубу рами, за допомогою регулюємого кріплення, на болті і гайці.
Так, кріплення переднього крила ідентичне з Guard і FUSE.
Та заднє крило має два варіанта монтажу: перший кріпиться до підседільного штира, за допомогою пластикового хомута і петлі-липучки; другий – до перемички верхніх пер рами велосипеда, аналогічно кріпленню переднього крила.
Універсальність – значить різнобічність і різноманітність. Це мабуть краще рішення з приводу економії та вирішення проблеми, та не завжди вона ефективна і має гарний вигляд. Тому існують окремі види крил, для різних видів велосипедів.
Крила для МТВ (гірські велосипеди) - це середні за розмірами крила, що здатні закривати широку велосипедну покришку. Вони також підходять на усі типи рам МТВ і сумісні з усіма видами гальм. Міцні, гнучкі, широкі, довговічні, поліровані знизу для самоочищення, а ще легко кріпляться і мають варіанти регулювання – від висоти проміжку між крилом та велосипедом, до кута нахилу і довжини.
Переднє крило кріпиться в шток вилки, за допомогою кріплення Turner (двоступенева система швидкого кріплення) з фіксацією, що йде в комплекті. Кріплення переднього крила займає менше хвилини – для цього знадобиться лише компактний шестигранний ключ, що йде в комплекті.
Заднє крило монтується на підседільний штир велосипеда, за допомогою кріплення з системою SQR (smart quick release system - універсальне кріплення заднього крила для всіх діаметрів підседільних штирів). Має два шарніри, для регулювання крила по висоті і кута нахилу.
Переднє крило складається з двох частин та кріпиться в шток вилки, аналогічно передньому крилу KNIGHT.
Заднє крило монтується на підседільний штир велосипеда, за допомогою кріплення типу «хомут-зажим», та підійде до штира будь-якого діаметру. Також має два шарніри , для регулювання крила по висоті і кута нахилу.
До речі про кріплення – всі болтово-гаєчні з'єднання та деталі виробник вкладає в комплект крил, разом з інструкціями, так що Вам не забракне часу для встановлення.
Ну що ж, сезон дощів за вікном – зовсім не привід відставляти свій ровер подалі в комору. І нехай погода вносить свої коригування в ваші плани, та Ви робіть свої, адже кажуть – «в природи немає поганої погоди…».