Kellys не рідко дорікали за те, що вони залишали поза увагою екстремальні дисципліни MTB. Дійсно, досить довго, з гірських велосипедів, у словацького бренду, були лише кроскантрійні моделі. Але, в останні роки ситуація стрімко змінилась і тепер словосполучення kellys gravity вже не виглядає оксимороном. Кілька років тому, компанія Kellys випустила серію дьортових байків WHIP, трішки згодом - ендуро байки SWAG 10, та SWAG 30 і в довершенні - топовий карбоновий Eraser. І ось в цьому році, наче вишенька на торті, окрасою гравіті лінійки стали нові даунхільні байки - NOID! Поки-що, у цій лінійці лише 2 моделі. Та все ж, нам вже добре знайомі, такі, стратегії виробників – в пілотній серії запустити 1-2 представників і вже потім, в наступних роках - розширювати лінійку. Тому можна сміливо очікувати більше DH байків, від Kellys, вже в 2017 році.
Але все ж повернемося до сьогодення і коротко розглянемо сам модельний ряд, та його представників. Ітак, Kellys NOID - новий гравець в лінійці велосипедів. Надійний, агресивний, створений, щоб долати найскладніші гірські спуски. М'яка підвіска 200 міліметрів, в сукупності з відмінними компонентами забезпечують максимальну продуктивність на спусках. Що ж, знайомтеся зі старшим - NOID 90:
та NOID 70 - …..язик не повертається назвати цю модель молодшою – байк досить високого рівня.
Поглянемо на ці велосипеди більш прискіпливо. NOID розрахований на колеса з розміром 27.5", що зараз фактично стало стандартом для AM / Enduro, та для DH – ніякого олдскулу з менш ефективними 26 колесами - тільки сучасні рішення! Поки-що, ці велосипеди випускаються лише у двох розмірах M та L, з ETT 600мм, та 625 мм відповідно, що підходить для більшості райдерів. Та в найближчі роки варто розраховувати на більшу розмірну лінійку, як і модельну про яку я вже згадував. Що ж, якщо ми вже заговорили про геометрію рам, то додам ще кілька слів про неї: колісна база 1222,2, та 1247,2 для кожного розміру відповідно, кут нахилу рульової - 64 градуси, а кут підсидільної труби - 68.3 градуси, чейнстей - 452 мм. Теоретизувати над цими параметрами - теж саме що говорити про роботу підвіски по її фотографіям, так що ми цей момент навмисно упустимо, а ще краще почекаємо відгуків перших NOID-райдерів. Щоб закінчити з рамою, додамо лише, що обидві рами виглядають бомбезно – кольори та дизайн на висоті. Ці байки точно не загубляться серед інших, в DH спорті.
Що ж стосується комплектації та обвіски – тут все на достатньо високому рівні. Вилка – класична Rock Shox Boxxer, яка вже багато років поспіль є найбільш популярною даунхільною вилкою, додам лише, що у NOID 90 стоїть Team версія, а у NOID 70 більш проста Boxxer RC, в обох випадках на пружині, звичайно, під 20 вісь (Rock Shox Maxle Lite DH 20 x 110), на задньому колесі 12 вісь (12 x 150). Задній аморт також пружина, з розмірами 240 x 76, тільки у 90-ї моделі стоїть Rock Shox Vivid R2C, а у 70-ї - Rock Shox Kage RC.
Трансмісія у байків 1x10 від Shimano. В NOID 90 - топовий Saint M820 по колу (крім манеток, Shimano Zee SL-M640), а у NOID 70 - трохи простіша Zee по колу. Що ж до гальм, то різниця між байками суттєва – у старшого стоять сейнти, а у молодшого Shimano SLX. Якщо ж вам замало двопоршневих SLX і потрібні надпотужні Saint на 4 поршнях, то краще звернути увагу на Noid 90. Колеса в обох моделей абсолютно однакові на втулках Shimano Zee M640 / M645 під Center Lock з ободами KLS Brave. Про інші компоненти багато писати не буду, скажу лише, що кермо і винос в NOID 90 - культові Race Face Atlas, коли в NOID 70 – трішки простіший винос, та кермо, підсиділ і гріпси, в обох моделях, все цього ж відомого канадського виробника.
Повне враження про нові даунхільні байки Kellys NOID можна буде скласти, лише після того, як вийде на них добряче катнути. Та все ж, після знайомства з ними, та їх специфікаціями, та після змоги подивитися на них як то кажуть «живцем» – вже можна сміливо сказати, що байки вийшли вдалими, та дуже цікавими, а враховуючи привабливі ціни на велосипеди бренду Kellys, можна очікувати що скоро ми побачимо чимало NOID-ів і на наших трасах.
А поки ж ми чекаємо – наганяємо «апетит» дивлячись відео: