Про бренд

В кінці 80 років острів Тайвань захлеснула індустріальна хвиля. Відкритий всьому світові, на відміну від континентального Китаю, острів дуже швидко перетворився на світову кузню велоекіпірування. Відомі бренди згорнули локальні виробництва в себе вдома і перенесли їх до Тайваню, де дешева робоча сила та сприятливі умови для ведення бізнесу допомогли компаніям суттєво урізати витрати. Поступово цю практику перейняв і комуністичний Китай, який запропонував ще вигідніші умови.

Була у цій медалі і зворотна сторона: технології, привезені з західного світу, стали доступними простому тайванському трудівнику. Як гриби після дощу стали з'являтися фірми, які виготовляють якісні рами та компоненти — нічим не гірші західних оригінальних зразків. Заводи та фабрики запропонували безліч різної продукції, на яку за проханням замовника наносили будь-який логотип. Так в Азії почалася епоха ОЕМ.

Треба трохи розбиратись в менталітеті східних народів, щоб розуміти, чому західна модель, за якою в голові Універсуму стоїть бренд, працює не так, як ми звикли. Це тема окремого дослідження, за яким можна написати кілька товстих томів і повністю її не розкрити.

В цій тенденції, втім, мали бути виключення і вони існують. Одним з них є бренд Langtu, що походить з міського округу Цзянминь в провінції Гуандун на півдні Китаю. Порівняно з іншими відомими компаніями, бренд відносно молодий, але за півтора десятиліття пройшов складний шлях від ідеї виробництва велосипедів невеличким гуртом однодумців до власного дослідницького центру і низки оригінальних патентів, які діють на території КНР так і за її просторами.

Langtu — це саме бренд, у типічно західному розумінні цього слова. На відміну від багатьох інших компаній, одна з яких навіть входить у "велику четвірку", у Langtu є власне виробництво, що дозволяє швидко адаптуватись під потреби користувачів, а час від ідеї до її втілення в індустріальному масштабі потрібен мінімальний, що зрештою почасти відповідає на питання як їм вдається мати такий широкий асортимент продукції в суто нішевому сегменті ринку. Відкрийте офіційну сторінку Langtu в інтернеті і переконайтесь самі. Розмаїття складаних велосипедів вражає як кількістю, так і всебічністю комплектацій.

На сьогоднішній день каталог компанії складається з 8 серій та більш ніж сотні різних моделей роверів на будь-який смак та кишеню. Серед них міські велосипеди, дитячі, скутери, ровери для туризму, гірські, шосейні, так звані "міні вело" (дуже популярні в країнах Азії) та найбільший масив продукції, саме завдяки якій про Langtu почули у світі — складані велосипеди.

В перекладі з китайскої мови Langtu означає "вовк". Агресивний оскал звіра на фірмовому знаку компанії символізує агресивну цінову політику. Девіз фірми "якість для виживання, репутація для процвітання" відображає ставлення її співробітників до улюбленої справи. Побачивши на власні очі бодай один велосипед, важко повірити в існування настільки сильного співвідношення ціни та якості. В Langtu працює близько ста співробітників, серед них навіть є професійні спортсмени.

В 2008 році компанія отримала сертифікат стандарту якості ISO9001:2008, а також зареєструвала низку міжнародних патентів, серед яких є патенти на механізми складання. Langtu продовжує розвиватись і запроваджує нові для себе технології заради розширення модельного ряду. До алюмінієвих сплавів та хромомолібденової сталі нещодавно додався карбон: компанія почала виробляти шосейні та гірські велосипеди і активно поповнює портфоліо.

В компанії розуміють, наскільки важливо стати ближче до народу, особливо на фоні підняття рівня життя на Тайвані та зростаня цін, з цим пов'язаного.

Langtu розвиває дилерську мережу і приймає участь у великих виставках. Наразі велосипеди постачаються у США, Японію, на внутрішній ринок Китаю, в Аргентину, та з 2017 року й в Україну. На наших просторах бренд майже невідомий, але ми сподіваємось, що споживач оцінить чудову якість за доступну ціну, якої інші бренди у скрутному становищі українського сьогодення запропонувати не можуть. А у вас є чудова можливість відвідати один з наших магазинів та переконатись в цьому самостійно.

 

Зворотній зв`язок