Новинки Kellys 2018 на Eurobike 2017

   Найбільше велошоу в Європі зміниться: у 2018 році Eurobike пройде на місяць раніше і буде це не виставка, а торгова ярмарка. До останнього Eurobike у старому форматі Kellys підготувався, як до дня перед Апокаліпсісом. Він ніби лондонський денді вийшов з дорогого салону з крутою зачіскою, шмигнув у бутік за яскравим костюмом та парою взуття, щоб одним своїм виглядом послати мессідж світові: такого Eurobike більше не буде. Живемо один раз! Майже всі вершки модельного ряду Kellys отримали свою порцію інновацій, про які ми й поговоримо прямо зараз.

Kellys NOID 70.

   Розпочнемо наш огляд з важкої артилерії: Kellys викотив повністю новий NOID. Це просто бімба! Розроблений з чистого аркуша, NOID затьмарює все, що ви бачили до цього. Він виглядає, як міжгалактичний корабель, готовий до подорожі крізь час та простір. Озброєний технологіями з іншого виміру, NOID встановлює новий стандарт: на вістрі моди тепер змінна геометрія. Довжина пір'їв (422/442 мм), колісна база, висота кареткового вузла (±10 мм), кути нахилу підсідельної труби та стакану керма (61,5°/63°) — все це можна змінити за лічені хвилини. У продаж надійдуть дві версії: 70 та 90. NOID 70 обладнаний вилкою RockShox Boxxer RC, пружинним амортом Super Deluxe R, гальмами та трансмісією Shimano Zee та кокпітом RaceFace. На NOID 90 встановлюватиметься вилка RockShox Boxxer Team, задній амортизатор Super Deluxe RC, гальма та трансмісія Shimano Saint з чейнгайдом Mozartt та палками RaceFace.

   Вважаєте, що цього мало? Пристібніть паски безпеки, адже це тільки початок. Пієштанські інженери не дарма їли солодкі чізкейки вприкуску з марципаном, думаючи як запалити зірку на останньому у своєму роді Eurobike. Вони розробили систему Think Link (у перекладі на сільский суржик — "думоланка"). Це чотириважільна підвіска VPP з цільним заднім трикутником та кріпленням аморта до нижньої труби. Перехід на систему Think Link привозить вагон профіту: у підвіски мінімізовано кікбек, вона не тягне ланцюг та не залежить від гальмування. Задній трикутник дозволяє ефективно передавати обертальний момент колесу без зайвого розгойдування. З такою підвіскою на Kellys-2018 можна ломити вгору так само жваво, як і вниз.

SWAG 50 з його астрономічно дорогим SRAM Eagle.

   Системою Think Link обладнані дві убер-хардові моделі Kellys: даунхільний NOID з ходом заднього аморту 205 мм та трейловий SWAG з бездонними 165 мм. В обох рамах каретковий кластер Drive Core настільки великий, що всередині можна провезти парочку нелегалів через кордон. Завдяки цій фічі про бічне розгойдування можна забути.

   Трейловий шредер SWAG намальовано з чистого аркуша. Модель 2018 року отримала повністю нову раму з прямою верхньою трубою та посилюючою косинкою, що тягнеться до затискача. Головна інновація торкнулася системи амортизації. Нагадаємо, що колишній SWAG опирався на чотириважільну підвіску Ratio Trail Control Link, але інженери Kellys вирішили, що краще відмовитись від вертикального ходу колеса та запровадити систему, з мінімальним кікбеком та якій байдуже, що на розковбасах робить заднє гальмо. В результаті маємо 165-мм трейловий трактор, на якому можна залюбки понавалювати вгору. І це ще не все. Кут нахилу рульової збільшився на пів-градуса (тепер 65,5°), каретка опустилася на 3 мм, на 36 мм укоротилися задні пір'я (419 мм — як у туристичного шосейника!). Відповідним чином на пів-кілометра укоротилася колісна база. Разом все це зробило велосипед гострим, як зуби мурени.

   У SWAG-2018 є три комплектації. Найвища модель 50 отримає вилку RockShox Lyrik формату Boost110® з ходом 170 мм, задній аморт RockShox Deluxe RT3 DebonAir, дропер Aeffect та 12-швидксіну трансмісію SRAM Eagle. Про ціну не питайте, бо космос. SWAG 30 буде обладнаний вилкою RockShox Yari RC та трансмісією Shimano SLX 1x11, а десятка отримає на борт вилку SR Suntour Aion LOR та передачі SRAM NX. Задній аморт на моделях 30 та 10 буде єдиний — RockShox Deluxe RT.

Slanger 10.

   Ви ще не втомилися? Відволічемося на невеличку перерву. Kellys зробив ставку на оновлення алюмінієвих моделей: NOID, SWAG, SOOT, THEOS, TYGON, Phanatic, Pheebe, Cliff, Clea, Carson, Cristy, Physio — чималий перелік повністю нових велосипедів. Без суттєвих змін залишились карбонові URC, Eraser та Stage (тепер він називається Slage через непорозуміння з назвою аналогічної моделі іншого виробника), але словацький карбоновий полк без поповнення не залишився. Моделлю Slanger Kellys закриває пробіл у модельному ряді АМ-підвісів з ходом 140/140 мм.

   Slanger входить у популярну гру під назвою wheel swap, тобто це може бути звичайний найнер, а може й плюсовий 27,5", дивлячись з якого боку підійти — кліренсу вистачить всім. У стоковій комплектації Slanger опирається на катки Schwalbe Nobby Nic двадцять дев'ятого формату завширшки 2,35", взуті у 30-мм трейлові ободи DT Swiss або KLS Valor. Хочете плюшевості? Не проблема. Встановіть вілсет формату 650b з товстими покришками, але спочатку переконайтеся, що переднє колесо зібране на бустовій втулці. В основі Kellys Slanger — легка карбонова рама з чотириважільною системою амортизації. Топова модель 50 комплектується повітряною вилкою Fox 34 Performance зі 140 мм ходу під 15-мм вісь, заднім амортом Fox Float DPS Performance з трьома крутилками туди-сюди, дропером KS Lev Integra, гальмами Shimano XT M8000 та трансмісією SRAM Eagle 1x12. Круче тільки яйця! Середня модель Slanger 30 отримає бустовий RockShox Revelation Debon Air на 35-мм ногах, задній RockShox Monarch RT3 Debon Air, 22-швидкісну трансмісію, заміксовану на компонентах Shimano SLX M7000 та XT M8000, а також гальма класу Deore. Доступний Slanger 10 оснащується повітряною вилкою SR Suntour AION LOR на 35-мм ногах зі штанами з магнієвого сплаву, амортизатором RockShox Monarch RT Solo Air та трансмісією Shimano Deore M6000 о 20 передачах.

  Такі справи. Загорнули пальці? Це вже три. Третя модель, що створена з нуля. Маємо запевнити, що цій повісті далеко до кінця. Маленька команда розробників на чолі з головою інженерного відділу Романом Богачіком та головним дизайнером Славоміром Озаніком стрибнула вище голови, викотивши ще чотири новинки, дві з яких здатні спричинити запеклий холівор у стані кантріл та трейловиків, адже це перші велосипеди Kellys на електричній тязі.

   Подобається вам це чи ні, е-байки підминають під себе велоіндустрію по всіх фронтах, і немає від цього порятунку. Словаки вже у грі з моделлю THEOS. THEOS — це трейловий товстоколісний бульдозер 27,5+ з електромотором Shimano Steps E8000. Він побудований навколо чотириважільної підвіски з кріпленням амортизатору Trunnion mount, яке дозволяє використовувати довгохідні аморти на рамах з низьким стендовером. Kellys пропонує дві версії за призначенням: THEOS EN 70 — хардкорний трейловик, а THEOS AM 70 — універсал класу олл-маунтін. 

THEOS AM 70.

   Амортизатор стандарту Trunnion mount з'явився не дарма. Тільки уявіть: на брутальний трейловик сідаєш, як на звичайний хардтейл, а сидячи верхи, не відчуваєш дежа-вю, ніби тобі 7 років і ти вліз на паркан сусіда у пошуках халявної черешні. Завдяки Trunnion mount та продуманій геометрії, у THEOS на диво компактний силует. Низький центр тяжіння позитивно відображається на керуванні.

   THEOS EN 70 оснащено електричною трансмісією Shimano XT 1x11 Di2, потужними гальмами Shimano Zee, кремезними покришками Schwalbe Nobby Nic 2,8", вилкою RockShox Yari RC формату Boost110® з ходом 170 мм та заднім 160-мм амортизатором RockShox Deluxe RT Debon Air. З таким устаткуванням EN 70 не страшні ніякі трейли! Хоча є ризик, що вас туди не пустять, адже велосипед обладнано мотором Shimano Steps E8000 з акумулятором ємністю 504 Wh, а Kellys не намагається приховати свою спорідненість з мототехнікою за інтеграцією мотора та акумуляторного блока у гігантські труби.

   THEOS AM 70 — це АМ-універсал. Відповідно, його комплектація відрізняється від EN 70: вилка RockShox Yari RC (150 мм), задній аморт RockShox Monarch RT Solo Air з ходом 140 мм, механічна трансмісія Shimano SLX SL-M7000 1x11 та дискова гідравліка Tektro Orion 4. Допомогу в русі надає мотор Shimano Steps E8000. На AM 70 та EN 70 встановлені дропери KS Lev та елементи кокпіту від RaceFace.

TYGON 70.

   Електрифікований TYGON 70 рухається в ритмі його старших е-побратимів. На кантрійний хардтейл з мотором встановлені всепролазні Nobby Nic 2,8", повітряна вилка RockShox Recon з ходом 120 мм під 15-мм вісь, 10-швидкісна трансмісія Shimano SLX M670 та дискова гідравліка M425/M395.

Kellys SOOT 30.

   Кілька років тому поява гравійників розворушила дещо сталий прогрес велосипедів з бараном. Сьогодні вони в авангарді моди. Бум гравійних велосипедів не міг пройти без участі словацького бренду і результатом розробки грейвела Kellys стала модель SOOT — алюмінієвий велосипед з дисковими гальмами та широким кліренсом під зубаті покришки. Карбонова вилка під 12-мм наскрізну вісь гарантує сумісність з усіма сучасними стандартами, довгі 430-мм пір'я забезпечують стабільне керування та комфорт. У стоковій комплектації грейвел Kellys взуто у 35-мм Schwalbe Rapid Rob, проте кліренсу вистачить і на 45-мм катки. Якщо ви плануєте вирушити у подорож на грейвелі, Kellys подбав про три кріплення підфляжників. SOOT 30 оснащено базовим групсетом Shimano Claris R2000, який включає в себе систему-компакт 50/34. SOOT 50 базується на 11-швидкісній групі Shimano 105 5800 з шатунами RS510 50/34. На обох моделях встановлено механічні дискові гальма TRP Spyre, втулки Novatec на 32 отвори та ободи Kellys Grind внутрішньою шириною 17 мм.

Оновлені Phanatic та Cliff.

   До німецької виставки Kellys підготував кросові бестселери Phanatic та Cliff, а щоб не показалося мало, до пари кожному з них створив жіночі версії Pheebe та Clea з рамами-мікст. Пари моделей ділять однакову геометрію: ті ж кути нахилу головної та підсідельної, та ж сама колісна база, довжелезні 445-мм пір'я, але чоловічі гібриди пропонуються у двічі більшій кількості ростовок: 17", 19", 21", 23". Pheebe та Clea покривають лише перші два розміри. Жорсткий Phanatic став ще більш зібраним зі своїми профільованими трубами, а фігурна головна труба під прямий шток 1"1/8 поступилася місцем простому циліндричному стакану. У списку моделей топова комплектація може похизуватися сумішшю трансмісій XT T8000/M781 та SLX SL-M670 та потужною гідравлікою MT500.

   Серйозних змін зазнав Kellys Physio. Широкі труби поступилися місцем тонким елегантним формам, витягнувся силует, збільшилася колісна база. Алюмінієва вилка випросталася, немов класична кольназівська Precisa, на 5 мм підскочила каретка (BB drop зменшився до 60 мм), на 1° змінився нахил рульової (тепер він складає 71°) та суттєво (від 15 до 20 мм відповідно до ростовки) збільшився ETT. Все це зробило велосипед комфортнішим та слухнянішим за попередника, а ще він виглядає сексі! З переліку опцій зникла синглова версія на втулці фліп-флоп з горизонтальними дропаутами. Тепер Physio 10 пропонується на такій собі імпровізованій версії 1x9 з шатунами Samox з зіркою 44Т та заднім перемикачем Shimano Acera M3000. У топовій комплектації Physio обладнаний шосейним групсетом Shimano Sora R3000. Нещодавно японці випустили манетки для флетбарів, що сумісні з шосейними компонентами спеціально для таких велосипедів, як Physio. Під вихід на сцену оновленого велосипеду флетові манетки Sora стали дуже доречні. Трансмісія з компактним розрахунком 50/34 допоможе не загубитися у шосейному пелотоні і здолати Лаврський узвіз в обидві боки. Модель Physio чудово підійде для спортсмена-шосейника у якості велосипеда на зимовий період. Кліренс дозволяє використовувати повнорозмірні крила з товстими покришками.

   З модельним рядом велосипедів Kellys 2018 року можна більш близько ознайомитись тут.

 

Зворотній зв`язок