Про бренд

У кожної великої компанії настає період, коли вона вже не може кликати на допомогу старі здобутки і навіть гучне ім'я не допомагає рухатись вперед. Або нові проривні технології вимагають принципово іншого підходу і історичні зв'язки тільки шкодять зародженню чогось нового. Це — західна модель ведення бізнесу і це нормально. Всі гіганти індустрії через це проходять. Ставки дуже високі і великій міжнародній компанії важко різко змінити вектор руху. Зазвичай власники приймають рішення зробити ребрендинг, чи інвестувати в новий перспективний напрям, чи купити маленьку фірму, з їхньою новою технологією і патентами. Іноді відкривають новий бренд, щоб розширити аудиторію і вийти на нові ринки.

Так у Schwalbe з'явився бренд Impac. Німецька компанія заслужила на повагу декількох поколінь велосипедистів. Її продукція асоціюється з лідерством на ринку, з неперевершеною якістю, з продукцією, яка всупереч усьому продовжує витримувати удари долі, поки ти крутиш педалі крізь пустелі, степи, гори.

Проривні технології не бувають дешевими і за Schwalbe закріпився імідж якісної, але дорогої гуми. Послідовники філософії Ральфа Боле розуміли, що в світі є безліч новачків і тих, хто просто не бачить сенсу викладати гроші на витратний матеріал всупереч розумінню, що тебе зі шляхом поєднує саме тонке прошарування гуми, тому і запропонували бюджетну лінійку камер і покришок під назвою Impac, яка виробляється в Індонезії на тих же потужностях виробництва, що і нижня цінова ланка моделей Schwalbe.

В покришках Impac використовуються провірені часом компаунди, які забезпечують гарне зчеплення з поверхнею в будь-яких погодних умовах і витримують достатньо великі пробіги. Технології Schwalbe і прискіпливе ставлення німецької компанії до контролю якості тепер стали доступні широкій аудиторії потенційних користувачів.

Зворотній зв`язок